W 60-minutowe seminarium internetowym, usłyszycie o:
- Główne ścieżki, którymi podążają instytucje, aby „powrócić do normalności” i jakie wymagania spełniają teraz dostawcy edukacji STEM
- Wyjątkowe możliwości zapewniania edukacji wyłącznie cyfrowej lub hybrydowej w zakresie przedmiotów STEM, w których instytucje mogą napotkać przeszkody
- W jaki sposób pracownicy i wykładowcy mogą być lepiej wspierani, aby zapewnić światowej klasy cyfrowe doświadczenie edukacyjne
- W jaki sposób edukacja cyfrowa może wspierać i ułatwiać uczenie się oparte na rówieśnikach
- W jaki sposób spersonalizowane cyfrowe ścieżki uczenia się pomagają tworzyć bardziej zatrudniających absolwentów STEM
Panel ekspertów obejmuje:
- Sibel Erduran, profesor edukacji naukowej, wydział edukacji, Uniwersytet Oksfordzki
- Joel Haddley, wykładowca nauk matematycznych na Uniwersytecie w Liverpoolu
- Amy Kimchuk, starszy wykładowca matematyki, Uniwersytet Nauk
- Louise Krmpotic, wiceprezes ds. usług dla przedsiębiorstw, DigitalEd
- Ed Reimers, instruktor matematyki, Uniwersytet Nauk
Rejestracja (platforma Zoom): https://timeshighereducation.zoom.us/webinar/register/1716366406857/WN_n-bfK-NTQkmB5xZhzSz9sw