CRM systems in the digital age
The aim of the educational process is to present the listeners the current state of matters regarding digitalization level in enterprises with a special focus on the possibilities of CRM systems.
E-biznes
Celem kursu jest przedstawienie istoty e-biznesu, czynników jego
rozwoju i jego miejsca w społeczeństwie informacyjnym jak też zapoznanie studentów
z nowoczesnymi narzędziami teleinformatycznymi wspomagającymi prowadzenie
biznesu.
Towaroznawstwo
Kurs ma na celu zapoznanie studentów z historią nauki o towaroznawstwie, podstawowymi pojęciami (definicje, klasyfikacje, prawne i ekonomiczne aspekty standaryzacji i unifikacji produktów), problematyką jakości i ukazania problemów nadzoru (badania, ocena jakości, standaryzacja i unifikacja, instytucje nadzorujące, certyfikacja).
Social and Economic Policy
The aim of the course is to present contemporary theories of socio-economic policy. The student should
acquire knowledge of economic concepts and social policy, policy instruments as well as
methods of their application. In addition, he should know the different types of socio-economic policy as well
industry policies and be able to relate them to the current socio-economic and political situation.
Logistyka w e-commerce
Celem kursu jest zapoznanie studentów z teorią i praktyką z zakresu funkcjonowania handlu elektronicznego ze szczególnym uwzględnieniem procesów logistycznych
CRM systems in international companies
Possibilities of CRM systems use in international companies with a special focus on customer service improvement and streamlining the flow of information within various entities of a company.
Społeczno-kulturowe aspekty turystyki
Podstawowe zagadnienia społeczno-kulturowych procesów związanych z aspektami turystycznymi
Zarządzanie informacją w procesach logistycznych
Podstawowe zagadnienia dotyczące gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania informacji w procesach logistycznych oraz funkcjonowania systemów informacyjnych w działalności logistycznej.
Stosunki gospodarcze na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej
Zapoznanie studentów z zagadnieniami dotyczącymi obszaru środkowoeuropejskich powiązań gospodarczych, problemów i zjawisk z nimi związanych. Studenci zapoznają się z mechanizmami i prawidłowości występującymi we współczesnej gospodarce w krajach Europy Środkowo-Wschodniej